Ewa Partum
Solidarność
| Datowanie: | 1982 |
| Technika: | technika własna, kolaż, stemplowanie |
| Rozmiar: | wys. 68,5 cm, szer. 49 cm |
| Sposób nabycia: | przekaz |
| Data nabycia: | 11.03.2020 |
| Numer inwentarzowy: | MS/SN/RYS/2249 |
| Dzieło dostępne na ekspozycji: | tak |
| Datowanie: | 1982 |
| Technika: | technika własna, kolaż, stemplowanie |
| Rozmiar: | wys. 68,5 cm, szer. 49 cm |
| Sposób nabycia: | przekaz |
| Data nabycia: | 11.03.2020 |
| Numer inwentarzowy: | MS/SN/RYS/2249 |
| Dzieło dostępne na ekspozycji: | tak |
Obok performensu w kręgu jej zainteresowań pozostawała również sztuka konceptualna, interwencje w przestrzeni publicznej. Ważnym elementem jej twórczości jest „poezja konceptualna” realizowana w postaci obiektów poetyckich, w których pojawiał się również cielesny element – odcisk pomalowanych czerwoną szminką ust artystki. Na początku lat 70. XX wieku prowadziła w Łodzi Galerię Adres, która prezentowała sztukę konceptualną, performens, rejestrowała akcje, interwencje, pokazywała dokumentacje artystów z kręgu fluxus. Ewa Gałązka (Cytat za: „Abecadło", red. Jarosław Lubiak. Łódź: Muzeum Sztuki w Łodzi. 2010. s. 317).